CUEL launched the “We Save We Gain” Campaign





On 19 February, CUEL Limited launched “We Save We Gain” campaign which is one of the 6 business themes in the year 2018. The purpose of this campaign is to enhance the cost saving awareness throughout the organization. There are many interesting activities such as exhibitions that convey the project story, sharing numerous cost saving ideas from employees, game zone and introduce the "Change Agent" team who representing by the staff of each department to provide guidance and motivate employees to participate in the campaign.

ซียูอีแอลเปิดตัว โครงการ เราเซฟ เราได้

เมื่อวันที่ 19 กุมภาพันธ์ ที่ผ่านมา บริษัท ซียูอีแอล จำกัด ได้เปิดตัว โครงการเราเซฟเราได้ ซึ่งเป็นหนึ่งใน 6 แนวคิดหลักของแนวทางการดำเนินธุรกิจในปี 2561 โครงการเราเซฟเราได้ นี้มีวัตถุประสงค์เพื่อเสริมสร้างความรู้ความเข้าใจตลอดจนปลูกจิตสำนึกให้กับพนักงานได้รู้จักการใช้ทรัพยากรในองค์กรอย่างรู้คุณค่า ภายในงานมีกิจกรรมน่าสนใจมากมาย อาทิ นิทรรศการเราเซฟเราได้ ถ่ายทอดเรื่องราวความเป็นมาของโครงการ นำแนวคิดดี ๆ ของพนักงานที่เกี่ยวข้องกับการใช้ทรัพยากรอย่างรู้คุณค่ามาร่วมแบ่งปันกัน เกมตอบคำถาม และเปิดตัวทีม “Change Agent” ซึ่งเป็นตัวแทนของพนักงานแต่ละแผนก ทำหน้าที่ให้คำแนะนำและจูงใจให้พนักงานมีส่วนร่วมกับโครงการฯ 

Back to Main Page